Epson SureColor SC-F6200 Support

Назар аударыңыз: Операциялық жүйеңіз дұрыс анықталмауы мүмкін. Үйлесімді контент көру үшін жоғарыдан өз операциялық жүйеңізді қолмен таңдаған жөн.
Epson SureColor SC-F6200
Жүктеулер

Жүктеулер

Firmware
Firmware (vQW02006260)
v.QW02006260
20-Jul-2020
16.18 MB
.fpg
Other Software
Epson Cloud Solution PORT
Epson Cloud Solution PORT is a platform for cloud-based services that will support Epson large format and commercial printers. You'll be able to monitor equipment across several sites, or several printers from one site, from the production floor or remotely, and achieve greater control.
Қарау
FAQ

FAQ

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Manuals
Пайдаланушы нұсқаулығы (PDF) (v1.0)
v.1.0
02-Oct-2015
2.23 MB
.pdf
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
02-Oct-2015
2.71 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Жүктеп алу
User's Guide (PDF) (v1.0)
v.1.0
02-Oct-2015
1.46 MB
.pdf
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
02-Oct-2015
2.67 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Жүктеп алу
Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Құрылғыңызды тіркеңіз
Жаңа өнімді тіркеу үшін, «Тіркеу» түймесін басыңыз.
Тіркеу
Кепілдікті тексеру
Құрылғыңыздың кепілдік күйін тексеру үшін төмендегі «Кепілдік күйін тексеру» түймесін басып, құрылғыңыздың сериялық нөмірін енгізіңіз.
Кепілдік күйін тексеру
Кеңейтілген кепілдік нұсқалары (CoverPlus)
Стандартты кепілдік мерзімі аяқталғаннан кейін Epson құрылғыңызды Epson CoverPlus көмегімен қорғаңыз. Жаңа өніміңіздің кеңейтілген кепілдік мүмкіндіктері туралы көбірек білу үшін төмендегі «Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау» түймесін басыңыз.
Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау
Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз
Сіз біздің тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына телефон арқылы хабарласа аласыз +7 7172 795 029

Қолдау қызметінің жұмыс күндері дүйсенбі-жұма сағат 9.00 - ден 18.00-ге дейін (мереке күндері жұмыс істемейді)
Many issues can be fixed using our FAQ’s or our Virtual Assistant (EVA), so we recommend to check the FAQ’s or use the Virtual Assistant before contacting a repair centre. Some repairs may be chargeable