Epson Stylus Pro GS6000 Support

Назар аударыңыз: Операциялық жүйеңіз дұрыс анықталмауы мүмкін. Үйлесімді контент көру үшін жоғарыдан өз операциялық жүйеңізді қолмен таңдаған жөн.
Epson Stylus Pro GS6000
Жүктеулер

Жүктеулер

Firmware
Firmware (vT004B3)
v.T004B3
21-Mar-2011
2.14 MB
.upg
By downloading from this website, you are agreeing to abide by the terms and conditions of Epson's Software License Agreement.
Жүктеп алу
FAQ

FAQ

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Manuals
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
01-Sep-2008
1.62 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Жүктеп алу
Ink Sheet (v1.0)
v.1.0
01-Sep-2008
1.12 MB
.pdf
User's Guide (v1.0)
v.1.0
01-Sep-2008
2.88 MB
.pdf
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Жүктеп алу
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
01-Sep-2008
1.59 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Жүктеп алу
Supplements
Rail Cleaner (v1.0)
v.1.0
18-Mar-2010
0.73 MB
.pdf
Ink Sheet (v1.0)
v.1.0
01-Sep-2008
0.84 MB
.pdf
Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Құрылғыңызды тіркеңіз
Жаңа өнімді тіркеу үшін, «Тіркеу» түймесін басыңыз.
Тіркеу
Кепілдікті тексеру
Құрылғыңыздың кепілдік күйін тексеру үшін төмендегі «Кепілдік күйін тексеру» түймесін басып, құрылғыңыздың сериялық нөмірін енгізіңіз.
Кепілдік күйін тексеру
Кеңейтілген кепілдік нұсқалары (CoverPlus)
Стандартты кепілдік мерзімі аяқталғаннан кейін Epson құрылғыңызды Epson CoverPlus көмегімен қорғаңыз. Жаңа өніміңіздің кеңейтілген кепілдік мүмкіндіктері туралы көбірек білу үшін төмендегі «Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау» түймесін басыңыз.
Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау
Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз
Сіз біздің тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына телефон арқылы хабарласа аласыз +7 7172 795 029

Қолдау қызметінің жұмыс күндері дүйсенбі-жұма сағат 9.00 - ден 18.00-ге дейін (мереке күндері жұмыс істемейді)
Many issues can be fixed using our FAQ’s or our Virtual Assistant (EVA), so we recommend to check the FAQ’s or use the Virtual Assistant before contacting a repair centre. Some repairs may be chargeable