Назар аударыңыз: Операциялық жүйеңіз дұрыс анықталмауы мүмкін. Үйлесімді контент көру үшін жоғарыдан өз операциялық жүйеңізді қолмен таңдаған жөн.
Epson AcuLaser M4000
Жүктеулер

Жүктеулер

There are no files available for the detected operating system. Please select a different operating system above.
FAQ

FAQ

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Manuals
Network Guide (v1.0)
v.1.0
02-Nov-2010
1.01 MB
.pdf
Font Guide (v1.0)
v.1.0
06-Sep-2010
1.01 MB
.pdf
User's Guide (v1.0)
v.1.0
05-May-2008
4.40 MB
.pdf
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Жүктеп алу
Paper Jam Guide (v1.0)
v.1.0
05-May-2008
0.53 MB
.pdf
This guide contains tips and useful information on how to troubleshoot paper jam errors.
Жүктеп алу
Network Guide (v1.0)
v.1.0
05-May-2008
2.60 MB
.pdf
This guide contains information about using the network interface on a network. It includes how to set up the network interface, install the configuration software, and modify network settings of your printer and computers.
Жүктеп алу
Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Құрылғыңызды тіркеңіз
Жаңа өнімді тіркеу үшін, «Тіркеу» түймесін басыңыз.
Тіркеу
Кепілдікті тексеру
Құрылғыңыздың кепілдік күйін тексеру үшін төмендегі «Кепілдік күйін тексеру» түймесін басып, құрылғыңыздың сериялық нөмірін енгізіңіз.
Кепілдік күйін тексеру
Кеңейтілген кепілдік нұсқалары (CoverPlus)
Стандартты кепілдік мерзімі аяқталғаннан кейін Epson құрылғыңызды Epson CoverPlus көмегімен қорғаңыз. Жаңа өніміңіздің кеңейтілген кепілдік мүмкіндіктері туралы көбірек білу үшін төмендегі «Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау» түймесін басыңыз.
Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау
Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз
Сіз біздің тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына телефон арқылы хабарласа аласыз +7 7172 795 029

Қолдау қызметінің жұмыс күндері дүйсенбі-жұма сағат 9.00 - ден 18.00-ге дейін (мереке күндері жұмыс істемейді)
Many issues can be fixed using our FAQ’s or our Virtual Assistant (EVA), so we recommend to check the FAQ’s or use the Virtual Assistant before contacting a repair centre. Some repairs may be chargeable